Reklam Atama ve Yayın Planlama Aracı
TV reklam planlaması
Gelir Yönetimi | Motor | Planlama

Reklam Atama ve Yayın Planlama Aracı

TV reklamlarının yayın planlamasını optimize eden, izleyici erişimi, reklamveren talepleri ve ağ kısıtlamalarını dengeleyen bir karar destek motoru.

Özet

Reklam Atama ve Yayın Planlama Aracı (CAST), yayıncılar ve reklam ağlarının daha akıllı planlama ile gelirlerini ve izleyici etkileşimini maksimize etmelerine yardımcı olmak için tasarlanmıştır.

Temelinde, CAST, matematiksel modelleme ve ileri seviye sezgisel yöntemleri bir araya getirerek ölçeklenebilir bir planlama motoru oluşturur. Bu motor, reklamveren gereksinimleri, sözleşme yükümlülükleri, izleyici reytingleri ve kanuni kısıtlamalar gibi unsurları dikkate alarak, mevcut zaman dilimlerinde çakışmaları azaltıp adil yerleşim sağlayan ve izleyici erişimi ve kârlılık maksimize eden otomatik programlar üretir.

Gerçek yayın verilerine doğrudan bağlı olan CAST, hızlı algoritmalar kullanarak son dakika kararları ve canlı etkinlikler için çıktılar sunar; böylece programlar verimli, kurallara uygun ve güvenilir kalır. Platform, verimlilik, uyumluluk ve gelir optimizasyonu alanlarında ölçülebilir iyileşmeler sağlar ve ağlar ile reklamverenlere net bir rekabet avantajı sunar.